Sitter på ett tåg mot Götet. Jävlar vad peppen är fet. Sophie och jag ska på P3-guld. Rövare ska levas. Hejdå. En fin tradition som är inne på sitt tredje eller fjärde år.

Såg en bekant i närbutiken när plocket till fredagsvinet inhandlades. Vi växlade några ord så som artigheten sig bör. Eftersom jag är sjukt stolt att få stå på gästlistan till denna gyllene gala som vi ska bevista i kväll så berättade jag naturligtvis att vi skulle åka till Göteborg och gå på gala. Han svarade med att han inte förstod hur jag kämpar så med att bevara min ungdom. Hade ett bara ett svar att ge honom. Det gör jag inte. Jag gillar fan bara att ha roligt.

Så det så.

20140118-104725.jpg
P3-guld förra året.

Kommentera

