Ge inte upp sjunger Peter Gabriel i mitt öra. Ane Brun oxå. Jag gör som dom säger. Bara 4,5 timmar hem nu. Jag kom till Bräcke. Det gjorde inte Telenor. Hoppas att internet säger jag till mig klockan kvart i nio. Jag vill så gärna se CL-finalen. Heja Bajern. Det funkar med lilla mobilen bara något.

Repet gick som på räls. Bäst när det gäller. Go Allstars! Norderåsen också. Bäst alltid. I bilen på vägen dit. Sången från min strupe av ren ren och skär glädje, varje gång. Heja. Telefonen nu. En tjuvsnegling. 3G men nej inte längre än en nanosekund. Skit i rälsen och den fysiska infrastrukturen. Ge mig lina nu. Vill uppdatera och bli uppdaterad. Och se fotbollen.

Jack White Jack White Jack White!!!!

Hej då.

Kommentera

