Sitter still på den platta rumpan. Var? Nyköping. Har inte valt det själv. Bussjävel. Skulle tusen gånger hellre sitta på tåget. Men men. Billigare med buss och vi behöver inte pröjsa för surfen. Ocker-SJ.

Mauro snyftar i mina hörlurar och gud vad han räddar min kväll. Jag vet att det är bara på låssas men vad jag vill att han ska ha genomlidit det han diktar om.

Packet i Hägern? Jodå. Det närmar sig. Bra nog. Min finaste Sophie har flitt ihop. Söder, jag vet att du vill ha mig och jag vill ha dig nu.

Pang, bra så.

Kommentera

