RSS Flöde

Kom och skriv mig det på näsan helgdjävul.

Postat den

Jahapp, morgon i Hägersten och den stora tanken i allas huvuden (nja, mitt iaf) är om man ska cykla eller ej? En mil nytta som med en riktigt bra playlist blir en mil nöje.

Vem vinner fredspriset? Inte den kinesiske mannen om man får tro den kinesiska regeringen eftersom han blitt dömd förut. Hello, kinesiska regeringen!  Vad hände med civil olydnad?

Nej, just det sånt finns inte i fina Kina.

Annars då? Lennon skulle fyllt 70. Hade han fortsatt att leverera? Ja, det hade han och då kanske vi hade sluppit såna skränwannabees som Liam Gallagher och Brolle. Tycker fortfarande som för 30 år sen. Synd.

Jag fyller snart år. Det känns. Spelade en tennistävling i söndags. Jag har fortfarande ont.

Vad händer i helgen? Jag ska jobba. Med bästa personalen. I kväll blir det kalas för Sara Liljeberg fyller 30. Hästpojken travar förbi. Brunch och brunch.

I övrigt finns det bara en som kan vinna Fredspriset. Fred…….Åkerström.

Hej då.

Kommentera

