Klockan var åtta på morgonen solen hade just fällt dagens första strålar likt gyllene halmstrån som trillar ur en stoppad kudde. Mitt namn är Ghostface Killah och jag kommer från Frankrike. En vacker dag som denna brukar jag öppna mina ögon. Jag kan tänka ” Vad fan kan denna dag bära i sitt sköte?” Åker ner på stan. Jag kör en gul gammal mercataxi. Rattväxel och wonderbaum. Vid snabbköpet stannar jag. Går in. Köper. Cig. Sexpack och två stycken pain au chocolat. Det är min frukost.Hungrig. Vargar i mig pain au chocolat. Jag är Ghostface Killah. No one fucks with a clanman

En reaktion till “Ghostface

Kommentera

