Sitter i en by utanför Östersund, det är minus 20 ute. Vi ska spela snart. Det är så sjukt mycket snö och det kväver mig. Jag vill asfalt, klackar knackar inte som knarrar. Får åka hem snart. Skönt.

Melodifestivalen, vad är det med er svenska människor? Ni kan ju inte rösta på sånt operaskit….Ja, men hon kan ju sjunga. Det kan hon men inte schlager. Opera håller hon på med. Sara Dawn sjunger Schlager och aldrig både de två mötas. Fy skäms, Sverige.

Ringer ni och röstar på detta pekoral till låt i finalen så tar jag fram mitt värsta vapen!

 

Tusen nålar!

Och det är ingen lek!

Peace.

3 reaktioner till “Operaskit i Melodifestivalen och kallt som satan i Jämtland

  1. Operaskit var det val inte, min fraga ar hur fasiken kan man rosta pa plagiat? Star pilots dom skulle fan hanat sist dom… dom dkulle inte ens varit med i tavlingen. VAD HAR schlagerjuryn sysslat med???…Den enda laten som var RIKTIGT bra va Sarahs, Anna & Sahlene var faktiskt ocksa bra, agnes har jag aldrig gillat. men efter att se henne for andra gangen sa vaxte den… men nej, det ar ingen lat jag vill skicka till Moskva…Alcazar & Sarah ar dom enda som har klass nog att tavla for Sverige!

  2. Opera kan vara Okej, om den är på Italienska, så man förstår vad dom sjunger. Den här Marlena var inte bra. Jag tyckte mest att hon såg ut som en dragqueen.

Kommentera

