…….fy fan, stackars krakar. Att dö i en flygkrasch måste vara det hemskaste. Bara att sitta och vänta på att få dö. Ingenting att påverka själv att klara sig ur. ” Hej eld, nu slickar du mina skor, mina ben, min mage”…… om jag har tur tuppar jag av innan smärtan blir outhärdlig.

Sen kan jag inte låta bli att stilla tänka på det faktum att jag som själv ska ut och flyga i övermorgon nu har statistiskt större chans att överleva min flygtur.

Yeeehej!

2 reaktioner till “Apropå flygkraschen…..

  1. Jag har skapat en flygskräck på äldre dar. inte så att jag inte törs flyga, för det gör jag ju…men jag känner ett stort obehag. Så, jag tänker precis som du i detta fall haha utsikterna ser goda ut för dig Lycka till 😉

Kommentera

