Samma skit, varje gång. Alltid när jag bänkar mig framför rutan. Det ska bärgas medlajer och allt är bäst. Enligt tidningar och annan media så är det ju så gott som klart. Guld, silver och brons. Eller Bronsch som man sa när man var liten.

Klev upp tidigt gjorde jag och neeej. Fem bom i liggande, trötta ben, snor i näsan och fan och hans moster. Fiasko. Och det är alltid när jag ska se på tv.

Ber härmed alla skidåkerskor om ursäkt och jag lovar att aldrig se någon fler skidtävling. Då blir det GULD!

 

Kommentera

