RSS Flöde

Tilde de Paula gör filen på mitt frukostbord sur!

Jag vet hon gör sitt bästa. Men om det bästa inte är gott nog så ska man kanske göra något annat. Konstiga frågor, slarvig research och taskig lyhördhet.Kan hon inte ut och jaga försvunna människor i stället.

I övrigt så är ja världens stoltaste pojkvän. Det är jag egentligen varje dag men efter att ha sett Sophies fina bilder från jul och nyår så är jag extra stolt. En stolthet med plusmeny liksom.

Mycket folk på Berns i går kväll. Roligt. Micke Nilsson en vän till mig som är väldigt lång presenterade sig som ”två meter dumheter” skojigt.

I dag ska vi planera personaldag med världens bästa hov, Berns hov.

Är inte slalom jävligt tråkig tv-underhållning? Tacka vet jag ultimate fighting, curling och tennis.

Kommande vecka innebär Göteborg, jobb och personalmiddag!

Djurgården, vad håller ni på med? Jag kan ju inte bara byta favvolag heller…..

Snart Berlin.

 

Ett svar »

  1. eller så kan hon och de andra på 4 sluta och lägga ner kanalen

    Svara

Kommentera

