RSS Flöde

Julfesten ett ont ting! Vad har du gjort för ont?

Hur många har varit full och gjort bort sig på jobbets julfest någon gång? Snackat ut med chefen, slagits med kollegan eller hånglat med någon du absolut inte borde ha gjort det med? Precis alla har gjort det någon gång.

En kollega till mig kom lindrigt undan när hon sa att hon älskade chefen – till henne! En annan kollega hamnade inne i en bank tillsammans med en parkbänk som på något mystiskt vis fått vingar, krockat med skyltfönstret och landat mitt inne på golvet med min kollega under. Hade han varit talbar så kanske farbror blå varit mer förstående……

Själv har jag vaknat upp i någon annans kläder mitt på ett dansgolv i en helt tom nattklubb en tidig måndagmorgon. Att det var maskeradtema på julfesten och att jag skämmeligen fick sitta bland vanligt folk på väg till jobbet på bussen i klädd fångdräkt och kula svårt bakfull gjorde inte det hela så mycket roligare.

Vad har du gjort? Skriv en kommentar vetja!

»

  1. nä det törs jag inte, inte nu:)

    Svara
  2. Funderar å funderar å ja kommer faktiskt inte på att jag hunnit göra nåt pinsamt på en personalfest ännu…har ju iof inte hunnit gå på så många. Men det startades ett rykte om att ja å en manlig kollega hade vänslast på en personalfest en gång, d lite roliga e la att han e mer lagd åt andra hållet å det vet alla om. Men på julfesten vi hade nu så lyckades ja visst få den tystaste, försyntaste kollegan vi har som även e gift, upphånglad av en tio år yngre karl…framför sin mans chef som ja senare hotade med stryk om han skvallrade =)

    Svara

Kommentera

