RSS Flöde

Plura-Lunkan Winnerbäck, det är jag

Fast ni kan kan kalla mig Plånkan. Det är det namnet som är mig närmast. Jag spelar gubbrock och kysser havet. Jag skriver böcker och dricker vin på Kungsholmen. Jag skriver blogg och smyger längs Skärgård, Skånsk mylla och Götgatsbacke. Snusnäsduk, jeans, boots, rutig skjorta och ful keps är mina kläder. Fan, världen gör mig trött trött. Måste lämna det här landet, men jag undrar om jag nån gång kan det?

Låt mig återkomma till det, kamrater; undersåtar och fans.

Plånkan

Kommentera

