Sitter och vädrar t det sista av gubbrumsdoften från Spyan i går. Trevligt avslut på en jobbhelg!

Idag ska vi gå på julmarknad i kungsträdgården. Julen är skön tycker jag. Så länge man slipper att köpa julklappar. Stress och strul och alla vänner som är så sjukt välstrukturerade att de redan köpt alla sia minsann. Själv är jag inte så. Jag springer omkring den 23 december med gråten i halsen och tror att allt blir bra om jag springer lite fortare.

Sån är jag men i övrigt så gillar jag julen. Det är Sophie och Nils förtjänst. Sophie är julen själv och lille Nils är en klimp som älskar jul. Det gör julen mer och mer angenäm.

Hej så länge!

 

Kommentera

