RSS Flöde

Min tjej är inte kär i mig längre! Twilight har stulit hennes hjärta!

Jo det är hon visst det men jag har fått konkurrens. Av en vampyr, Edward heter han och finns i en film/bok som heter Twilight.

Han är snygg säger Sophie, på ett lite tonårsaktigt sätt. Till och med hennes kollega som är typ 60 är också tonårskär i Edward.

Det gör inget, han finn inte på riktigt. Jag kan lika gärna vara kär i Prussiluskan.

I övrigt så vill jag ha ett större kök. Jag kan skriva bra om IKEA, Marbodal, Electrolux, Gaggenau. Bara ni ringer mig och säger: Sam the ham, ni får ett kök av oss bara ni skriver fint i er blogg om oss!

Jag horar gärna för bra grejjer. Vi lever ju trots allt i ett kommersiellt samhälle. Gråter hellre när jag skurit fingret på en Globalkniv än en laserkniv från Rusta.

Kommentera

