RSS Flöde

Hurra jag fick 150 miljoner!

Trodde jag. Men det var förre chefen på Nordea som fick så fett med kosing.

Undrar vad jag kan få när jag slutar? En brunch kanske? Eller tårta? Fan vet. Men jag undrar verkligen om han behöver alla dessa millar. Snälla fabbro bankdirre, kan inte en fattig hofmeister få en mille eller så?

Vi gillar Hajen i dag. Bara namnet är värd all respekt.

Vuxen MTV spelade först Queen ”Who wants to live forever” sen ”Hurt” med The man in black” för att toppa bröllopstårtan med Elvis och ”Suspicious minds”  live från Las Vegas 1969. Fantastiska tre låtar. Fan vad snygg Elvis var när det begav sig!

Läste DN i morse. Kolla in detta! JAg har väntat så länge! Följ denna cirkel och du kommer få ett långt hälsosamt liv Hurra hurra hurra!

                   

Saknar bara en tårtbit för cigg så är vi hemma sen!

 

Kommentera

