RSS Flöde

måndag morgon efter den bästa helgen!

jag har fyllt år i dagarna fem nu. helt fantastiskt. min bästa bästa bästa sophie hade ordnat lördagen som en stor sol som bara sken och sken.

morgon med frukost dagen efter en härlig lunch på lydmar och skön hemmakväll. sophie planerar alltid storartade saker för mig på min födelsedag.

första besöket var frukost på petit france. göttans. vi fortsatte sedan vidare mot nästa stopp. musikmuséet. så enkelt och så rätt. jag vill numera bli harpist.

sedan blev jag utlurad på landet grymmaste smörgåsbordet på Ulriksdal. Bubblet var framdukat när vi kom dit. Du vet hur jag vill ha det.

Efter en kortare paus så blev jag spa:ad på alla sätt. mycket vin. sen var det grymmaste tiokampen som slutade med härlig duettkaraoke. karaoken sköljdes ned med vodka, rom, vin , red bull.vi drack som kameler i gobiöknen.

natten rundades av med drinkar på terassen och spyan.

den bästa dagen!

Kommentera

