RSS Flöde

fredag, lön, grace jones, kjerstin dellert, love it!

sitter på kammaren och plitar. sköna tusingar har under natten angjort mitt konto. kortet glöder i plånboken.

grace jones spelar disco i min dator. snart ska kosan styras in mot stan. måste göra något för att kyla ner mitt glödheta kort. ska äta middag på landet i kväll.bör nog inhandla något trevligt att bära.

läste i stockholms morgontidning att  kjerstin dellert varit konstant rasande i en vecka när stjärnorna på slottet spelades in. jonas gardell var den hon rasade emot.

jag vill också vara konstant rasande. kan själv blixtra till av agg men det är över ungefär lika fort som ilskan anlände.

undrar om hon gick omkring där på slottet och morrade eller bara sjöng riktigt starkt. elller så kanske hon gick omkring och tänkte på ett happy place ”mmm confidencen, mitt livsverk”

jag vet inte.

 

Kommentera

