moahahaha. nu är jag här igen. per sprandt har hackat denna tönts sida. fan vad jag är bra. han som har den här sidan verkar fira födelsedag eller något.

var på filmpremiär i veckan. någon jävla vampyrfilm. vilket skit. finns ju inga sådana på riktigt.

kan det inte vara någon snutfilm som har premiär snart? kanske med mig per sprandt i huvudrollen.

jaja, fick gratis sprit och ta gynning på tuttarna. det är så bra att vara filmstjärna. sen slängde jag mig in min suv. jag gillar att skita ner så fort jag kan. brukar slå ner lite trädkramare på köpcentret när jag handlar. svanmärkt my ass. de enda svanar jag kan stå ut med är de som får käk nerkört i halsen för att feta på deras levrar. som jag fast byt ut mat mot spånk, för helvete!

handlar bara barntillverkade grejjer från kina.

frugan brukar kyssa träd med nagellack på läpparna. blött lack.

nä nu drar jag åt helvete.

fan

En reaktion till “per sprandt här

Kommentera

