jag vet, det är tufft. tufft. men någon måste göra det. i morgon måste jag:

-kliva upp

-zappa bland alla kanalerna på tv:n

-fika frukost; kaffe, gröt, smörgås och mer kaffe

-klä mig fint som jag brukar

-åka in till stan

-lunch på någon av de dyra fina krogar som finns runt stureplan

-prova 200 st olika italienska viner

-inte svälja

-bli fnissig

-åka till clarion

-kyssa min älskling

-ta emot storsjöyrans särkilt inbjudna festdeltagare

-dansa indiedisko

sen vet jag inte

Kommentera

