i dag så menar jag det. blåsten har just skickat ner de sista höstlöven i backen. det är kallt och rått. jag ska jobba. idag kommer en fd idol till mitt jobb. han heter brett och sjöng i mitt tycke det coolaste bandet som england producerat under 1990-2000 talet. suede hette dom. en sommar såg jag dom två gånger. det var när dom var som störst. de spelade på hultsfred och storsjöyran. sen gick det utför.

i dag är han inte min idol längre. tiden sprang i kapp brett. jag tycker att han ska göra som sin kollega richard butler och skriva låtar till någon ny och upcoming i stället för att vårda sitt ego.

nu rensar jag badrumsavlopp. glamour mina vänner, det är glamour det.

s

En reaktion till “stockholm har blivit kallt. brett anderson kommer till jobbet

  1. han var min gud brett *L* o jo du har rätt..det funkar inte längre.. kan inte säga alla de ggr jag sett dom live… men att lägga pengar på att se han idag gör jag inte..”asphalt world” görs inga sådanna låtar idag tyvärr…

Lämna en kommentar