RSS Flöde

inte någon kan man lita på fy fan!

..sitter hemma på kammaren. har just talat med en god vän som jobbar på ett mellanstort ställe i storstan. denna person sparar sina surt för förvärvade småslantar i en burk i sitt skåp i sitt omklädningsrum.pengarna kommer att gå till min väns barn. ända tills häromdagen. någon s k arbetskamrat roade sig med att bryta upp min väns skåp och stjäla alla dennes pengar som sparats.

undrar om det känns bra att stjäla en arbetskamrats pengar. någon som delar dennes omklädningsrum, någon som man säger hej och hur mår du till.

jag spottar på en sådan person. för mig är det lägre än lägst.

fy fan!

»

  1. Har dom inte övervaknings kameror i omklädningsrummet? Det finns på mitt jobb, men bara emot skåpen, så ingen ser när någon byter om.

    Svara
  2. Varför överhuvudtaget spara pengar på ett sånt ställe?Visst är det synd att någon tagit dem, men det var ju inte direkt det bästa stället att förvara dom på…

    Svara

Kommentera

