jag ska gräva ner mig i jorden. bara jag och min nya vän, min bästa vän. vännen heter bbc-kitchen och jag behöver aldrig mer vara ensam, aldrig mer vara rädd, aldrig mer vara hungrig. allt finns där. människor som lagar mat, god mat och goda viner.

det onda finns där också. ingen värld är perfekt utan ondska. nigella. hon är den onda häxan i bbc-kitchen. när hon möjlighet att mixa digestivekex i den snyggaste och dyraste mixern jag sett så väljer hon helt enkelt att stoppa kexen i en påse och banka skiten ur dom. bara för att det känns så mycket bättre.

otäckt.

annars så gillar jag att hon gärna lägger in, ett inte så litet mellanmål mellan frukost och lunch. min stil.

solen kallar,

adios amigos

s

 

Kommentera

