jag var med om något roligt i går eftermiddag. en av mina bästa vänner karin går på di. det betyder dramatiska institutet för de som är kulturella imbeciller. att komma in där är lika svårt som att komma som astronaut på nasa och man får ha stina dabrowski som fröken. hon är duktig, karin.

film spelades in på söder och i karins lägenhet. jag spelade en transa som det gick en propp hemma hos. min karaktär blev arg och fick gå och köpa en ny propp innan han kunde fortsätta att sminka upp sig. allt medan publiken ska luras att tro att det är en kvinna med mig i lägenheten.

det var en rolig upplevelse. eftersom jag är så trygg i min sexualitet så har jag inga problem att dressa som en kvinna.

i dag dyrkar vi solen.

s

Kommentera

