RSS Flöde

vem är per sprandt? vad är volvo ocean race för skit?

Postat den

han hackar min blogg och är otrevlig…..gillar inte det. han kan dra åt helvete. min blogg är sam the hams. i dag ska jag gnälla. innan det ska jag prisa. jag prisar sophie min bättre hälft som blott genom hennes medverkan gjorde fredagkvällen oförglömlig. hennes kaffedrinkar gjorde att jag inte kom ihåg något? hm. hur går det i hop?

vilken är fiolvärldens största fallossymbol? linda lampenis. hahahahaha!

tv4 måste skärpa sig. två dagars skitsändningar på bästa morgon tv-tid från alicante och någon båttävling. ärligt, alla som bryr sig upp med en hand! okända spanjorer som berättar hur viktigt det är att kunna bete sig på båt som seglar världen runt på nio månader. kom igen. dom är ju inte ens ute på sjön så länge. seglarna kommer ha gott om tid att stjälpa i sig groggar i varje hamn dom angör.

var på systemet i går. hurra för det. bra grejjer. bra priser och ett otoligt sortiment. om sverige skulle råka ut för en kärnvapenattack så vill jag att min flickvän och systemet finns kvar efteråt.

det jag ruttnar på är de kunder som köper en bag in box. inget fel i det, herregud jag är den första att erkänna att med de bibbar som jag köpt skulle man nog kunna återskapa cheopspyramiden…i naturlig storlek.

däremot de som köper sin bib och stoppar den i systemets lila påse. hallå! bib kommer i låda och med handtag. vad är problemet? är det så att ni skäms för att ni bibbar? överraskning, ni döljer det inte med en lila påse! det ser bara ut som en bib i en lila påse. det är ingen absolut ingen som blir lurad av en lila påse:

”uhum, han har en lila påsa. han måste ha varit på systemet och köpt pellegrinos och fre.”

skärp er, var stolt för att ni bibbar, det är jag!

nu ska jag inte gnälla mer, nu går jag ut i solen och kramar min andra tjej. stockholm heter hon. hon får duga tills att sophie kommer hem.

peace

s

Kommentera

