RSS Flöde

per sprandt här

Postat den

har just hackat sam the hams sida. moahahahaha! den jävlen ska få så han tål. apropå det. det var någon annan som fick så han tålde i går. jag. drack som ihoptorkade kameler i öknen.

nitade två snorungar som ville ha cig. känns så jävla skönt att nita kids.

i morgon ska jag börja spela in en film. vet inte vad en handlar om men jag ska spela hårdkokt polis. hur tänkte dom? moahahahahaha. behöver inte ens läsa manus. manus är anus som min teaterlärarer sa. närvaro är mitt allt som en fet jävla smäll på käften.

nä, nu ska jag kröka!

eder ödmjuke direkt från lårviken,

per s

»

  1. Du är ju galnare än jag! 🙂

    Svara

Kommentera

