jag är först att erkänna. jag bloggar dåligt dåligt. schulman sa att minst sex inlägg om dagen måste man ha för att det ska fästa på. nu ska jag ta revanch. skåpet ska få veta var det står. det ska vara blått och jag ska bete mig som någon skitit i det.

har varit i östersund i helgen och firat big john. han är kanske den bästa killen som någonsin gått i ett par converse. vi rockade för honom. vi blev fulla för hans skull. peter siepn näckade nästan för hans skull. helt under bar och fantastisk är han. hela hans familj är något av ett slag som sällan skådats. det menar jag enkom i positiva ordalag.

nu ska jag skärpa mig i bloggeriet. ska vara lite mer elak, lite mer rak och kanske lite mer rolig.

nu stänger jag berns bokstavligen!

adjöken fröken

Kommentera

