RSS Flöde

svarta hålet kommer…..hjälp!

Hej där, vi firar min älskade Sophies födelsedag i dag. Underbart! Hela dagen!

Såg på tv i morse att oron för det nya experimentet att låta protoner åka mot varann i ljusets hastighet någonstans under schweiz/frankrike finns. Visa tror att försöket med att lära mer om big bang och hur jorden en gång uppstod kan leda till att ett svart hål bildas som äter upp kära moder jord.

Sjlälv ser jag det svarta hålet som en gigantisk jätten glufs-glufs som bara äter och äter hela tiden. Som en sagofigur alltså. ”Domedagsprofeter är såna som glufs-glufs äter”

Varför ska alltid ängsliga jävlar anta det värsta…..

Nä nu ska jag ut och råna lite banker, naken!

Bäst att passa på. I morgon kan det vara försent.

S

»

  1. Förmodligen samma personer som gömde sig i skogen vid millenieskiftet…

    Svara
  2. Vart har du tagit vägen????? Saknar ju dig………….

    Svara
  3. Farbror Thor-Björn

    Hej du Ham om du kommer ihåg så fyller Sophie år då Claesson o Jag firar brölopps dag (som jag jämt glömmer bort). Erika hittade ett roligt kort på nätet där du spelar trummor o jag roddar. Var har du fått tag på det ?? Hälsa Sophie så gott o Grattis. Hare litte bra vi hörs.Big Uncle

    Svara

Kommentera

