RSS Flöde

Nu är jag tillbaka efter semester, popaganda och god mat!

Det har gått en par veckor sen jag skrev något i bloggen. Semester stavas det! Frankrike och Italien, rivieran i bägge fallen. Jag och älskade Sophie. NIce och Fano. Roberto och Anna stort tack! God mat i parti och minut. Sol och bad. Den bästa semestern någonsin i modern tid! Räknar inte när jag var liten då en tur med Vallsundsfärjan kunde jämföras med en jordenruntresa modell större.

I helgen så rockade vi popaganda och lördagen spenderades spelandes på bröllop.

Nu ska jag skriva lite oftare. OS är slut och alla som är besvikna, var inte det. Sveriges motto är ju ändå ”lagom är bäst”

Noterat i mellanmjölkens land!

S

Ett svar »

Kommentera

