RSS Flöde

Svennelivet knäcker!

Postat den

Hej där, man kan kanske tro att mitt och min älskade Sophies liv går ut på att springa på konserter, invigningar och allehanda tillställningar. Så är inte alltid fallet. Nu har vi haft två videokvällar på raken. Så härligt skönt.

En konversation när jag och Soph lever Svenneliv:

So: ”Älsklingen min, ska vi se en film i kväll? Hemma menar jag!”

Sa: ”Gumman, jag vill alltid se film med dig!”

So: ”Plutten, jag är sugen på en kärlekskomedi”

Sa: ”Gums, vill hellre se nya Rambo”

So: ”Men gubben jag vill så gärna se en lättsam kärlekskomedi”

Sa: ”Oki, älsklingen min. Men om du bestämmer film så vill jag i alla fall bestämma smak på chipsen”

So: ”Vilka du vill, skrutten, vilka du vill!”

Så kan det gå till när vi ska mysa till det hemmavid!

Kanske…eller?

Kramen

SkruttSamuel

»

  1. Vart var jag under denna vedervärdiga konsversation? =)

    Svara

Kommentera

