RSS Flöde

SL och Busschaufförer, gör er själva en tjänst och sluta eller dö!

Postat den

Zlayersam här, har just vaknat upp i en buss i bussgaraget vid Liljeholmen. Fy fan, det har varit tunga dagar. Började med en ny dag i Borlänge. Var så jävla bakis och vaknade upp med sångaren i In  Flames rasta i min mun. Det går livat till på Bryggeriet eller vad det nu hette där efterfesten va. Gick fram till Bröderna Åhlund och skrek ” Cause I am an Efterfester yes I am, yeah!” Det var det sista bröderna hörde innan jag klockade dom. Sen sa fucking farbror blå att det var dags att gå! Fan vad kul det var!

Dan efter sög hästadragg. Så sjukt bakis och Satan då som ska va bästa kompisen. Han mumlar fan alltid om att han vill köpa min själ och så när jag är så där bakfull. Va fan ända in i Lucifers namn håller Satan på med? Annars är han en skön Djävul!

Lördagen så blaskade jag til och rnn ner till Zinken får att kolla KukKent prettofjollorna från Kungsholmen…”Stockholm vaknar långsamt och jag är full igen” Vad e det för skit? ”Slayersam vaknar långsamt och han är full jämt ”är bättre text. Skitsamma roligt var det. Hamnade på någon jävla efterfest med Kentaurena på Marie Laveau. Åkte ut efter jag skojat lite med trummisen i Kent och sagt att han egentligen heter Markus Mustard och smörjde in röven hans med starksenap från Slotts…Starkt jobbat!

Somnade på nattbussen och nu har jag fan vaknat i garaget…Kan inte dom här jävla strejkjävlarna inse att dom är rökta från bägge håll som en jävla korv…från SL-röven!

SL är glada för att slippa pröjsa busschaufför och soppa. Busschaufför är glad så länge strejkkassan är fylld. Ni vanliga svennebananer är de som får lida för deras fittiga sandlådefajt.Bittert plocka fram Crescenten med limpa och högstyre. Det tänker jag göra! En annan dag.

Dra åt helvete, busschaufförer och SL!

Slayersam säger: Fuck you, fuck you all!

Kommentera

