RSS Flöde

Hellacopters turnébuss….

Postat den

…ser tydligen ut så här…slayersam har ingen aning om hur han hamnat här? Bussen brummar. Jag vill sova mer. Vilket jävla drag det var på Where the action is eller heter det was nu eftersom det har varit? Jag skiter i alla fall i vilket!

Fan vad jag och satan rockade. Vi rockade så ini helvete hårt att vi blev sanslösa, medellösa och till sist medvetslösa. Vi stagedivade till och med från storbilds tv:n där dom visade fotbollen mellan Sverige och skiten. Det enda roliga var att vi kom på att Zlatan och satan rimmade.

Det sista jag kommer i håg är vaga bilder från efterfesten på ”den vassa eggen”. Jag står och rycker Dave Grohl i skägget och säger MU MU MU, jag vill mjölka, jag vill mjöööllkka!

Som om jag skulle bry mig, som om jag skulle bry mig….

Dra åt helvete eller Fuck you! Slayersam är snäll idag ni får själv välja!

 

Ett svar »

Kommentera

