RSS Flöde

Bandana bandana var i helvete e min bandana?

Postat den

Tja, fuckers….vaknade just upp i tältet, vill bara spy men det finns inget kvar att spy upp. Greppar första bästa bärsaburk. Härligt, att man kan konsten att sila både snus och cigg fortfarande! Yeeijj!

Sätter eld på tältet och grillar korv på det. Nu ska vi till huvudstan. Vet inte om huvudstan är redo för en rocker av dignitet  som mig eller om jag är redo för en stad av dignitet som hon.

Nu ska jag bara ordna skjuts. Ställer mig på vägen och liftar som den jävel jag är. Efter ett tag märker jag att det är inte vilken väg som helst som jag står vid. Det är järnvägen. Inte undra på att ingen jävel som vill plocka upp mig.

Efter ett tag så plockar en tysk familj på dressin upp mig och jag rullar in i Stockholm i perfekt tid.

Slayersam återkommer.

Fuck you, fuck you all!

Kommentera

