RSS Flöde

where the action is?

Postat den

Hej där, i morgon ska det rockas. Kliver upp ungefär en timme inan jag går och lägger mg. Startar upp kroppen med en rawk´n roll speedball bestående av cola, amfe, crystal meth och majskyckling. Skakar av mig gårdagkvällen som inte hann ta slut innan den nya börjar.  It´s a new day var det någon vekling som sjöng. Som om jag skulle bry mig?

Jag klär på mig mina skinntights, nitbältet, guns tische, pilotisar och lösnäsa. Jag är redo att rocka, ready to rawwwwk!

Jag är metalgod, knäböj inför mig……eller dö!

Fuck you!

S som i slayersam!

Kommentera

