Jag tar Lagerbäck alla dagar om året. Hans härligt hemsnickrade Engelska uttal får mig att smälta varje gång jag ser reklamen från svenska spel.

I övrigt så vet jag inte om det är ironi i SJ:s reklam som spelar Bowies ”Heroes” i bakgrunden. Är det resenärena som är hjältar som står ut med SJ:s uppskörtning av dom eller? Inte vet jag men biljetterna har aldrig varit dyrare än i sommar…

Nä in med bollen i mål nu Österrike så att vi får någon hemmanation kvar i turneringen.

I morgon kommer Stattin. Han gillar vi!

Peace

S

Kommentera

