Sophie tänker läsa detta i sommar, saxat från hennes blogg:

Elfride Jelinek får vänta till i höst..

Maria Sveland- Bitterfittan. God damn, det var ju den planerade titeln på min självbiografi.
Jenny Leeb- Grevgatan 22. Inför vår flytt. Plugga plugga plugga Östermalmssnobberi. Det är såååå jag. Ba.
Emma Hamberg- Brunstkalendern. Jag trodde först att det var en klipp och klistrabok som hjälper mig att utforma en ligg-kalender. Men det var tydligen en skönlitterär bok, nåja.
Torgny Lindgren- Norrlands Aquavit. Skulle jag vara en dryck så..Det jag vill få fram är att jag är Norrlands Aquavit personifierad.
Khaled Hosseini- Flyga drake. Måste alltid läsa boken innan man ser filmen. Hör ni det!
Marian Keyes- Är det någon där? Ho ho, hallåååå
Jenna Jamesson- Att älska som en porrstjärna. Nu jäklar blir det åka av. Håll i hatten Sam!
Maja Lundgren- Myggor och tigrar. Titeln hade lika gärna kunnat vara Sophie och Samuel.

Kommentera

