RSS Flöde

Zlatan, du är min hjälte! Morsning korsning, är det göttans?

Postat den

Hej där, trodde inte att jag skulle skriva ovanstående rubrik men nu är det gjort.  Jävlar i min lilla låda! Varför känns det som att man vill droppa alla jöttebåsska one-liners man kan när Sverige vinner viktiga matcher i fotboll? Jag vet inte men en sak vet jag. Vi vann igår!

Sophie säger att Zlatan är överskattad men hon har feeeel! Låt han betala mindre skatt.

I dag ska det provas viner och ätas bjudmiddag med Spendrups. Någon måste göra det med. Summan av alla laster är konstant.

Jag lastar ofta!

Peace

S

Ett svar »

  1. Det är inte bara hon som säger det……..

    Svara

Kommentera

