Hej där, om man åker nattbuss mot Hägersten från Berns så kommer bussen från t-centralen men om man åker tunnelbana på natten mot Hägersten så åker man mot t-centralen. Bara en sån sak!

Långholmsdoppet är avklarat, jag och älskade Sophie kastade oss i läsken i dag!

Det drar ihop sig och nu jävlar Zlatan. Jag litar på dig! Du och bollen har alltid varit som lennon/mcartney richards/jagger och alla radarpar. Kör!

I övrigt så anser jag att min sommars manus är Sophie och soundtracket är Joel Alme. Bäst i år!

I kväll så kysser jag och Soph vår favoritdam Stockholm återigen!

Puss

S

Kommentera

