RSS Flöde

Satan vilken dålig bloggkaraktär….

Postat den

….jag har. Så fort Stockholmssolen tittar fram. Varför tar jag mig inte tiden? Jag gillar att blogga, jag gillar er. Men så fort det blir lite varmt så blir det till att hänga i solen och sen när den gått ner så hänger man på terasser och hänger i sig rose…..

I dag ska jag på Grand Hotel på Champagne dagen. Jag ska prova dessa små franska guldbubblor hela dagen.

I övrigt så ha jag samma frågeställningar som alla andra:

-Charlotte Perelli? Du skulle ju vinna…..

-Landslaget, Zlatan nu jävlar vinner vi!

-Solen stanna med oss!

-Alla, kom till vår fest på fredag. TK fyller sjutton!

-Varfört används inte ordet PappersPelle så frdkvent längre?

Nu går jag, men inte långt och inte för att vila!

S

Kommentera

