RSS Flöde

Lika grått som vädret är fotbollen!

Postat den

Hej där,

sitter i soffan som är grå. Vädret är grått. Fotbollen på min tv är grå. Vinet i mitt glas är däremot rosa. Det känns som om jag vill överge kaminerna men vilka ska jag då hålla på? Sirius? Nej. Det blir nog bättre sen.

I går var jag och min älskade Sophie på födelsedagsbaluns. Allas vår favorit Karin fyllde 25 och vi åt middag på Patricia och sen såg vi till att klackarna hamnade i taket på Berns terass. Mycket trevligt.

Torsdagen spenderades på Bara Vi där Jakob rockade och vi såg till att han kunde det. Två stycken Frost bevittnade giget samt en massa andra. En av Frostarna såg till att jag blev rejält blaskig. Men som ni säkert vet ni som känner mig. Jag föredrar alltid blaskighet framför total koncentration.

Uppsnappat på gatan:

-Vart jobbar du nuförtiden?

-Börsen.

-Vilket fondbolag representerar du?

-Nej för fan jag jobbar på Hamburger Börs

– Vad spekulerar du i då? Big Mac eller?

 

I kväll ser vi Nick Cave. Stannar där!

S

Kommentera

