…..man måste vara skarp, man måste vara smart. För att inse humorn i humorgalan. Jag löste det, jag förstod humormeddelandet. Ska avslöja för er nu:

Deltagarna, när man ser vilka som ska vara med.Några av deltagarna mina kära: Den stora komediennen Arja Saijonmaa, alltid snabb att leverera asgarv Richard Herrey, den intelligenta humorns mästarinna Linda Lampenius, ironins kung Arne Weise, mästerskojaren Marc Levengood, Sveriges egen Eddie Izzard Ernst Kirchsteiger.

MIna damer och herrar, det enda skämtet i denna humorgalan är deltagarna.

Hoppas kosingen kommer in bara. Själv vill jag bara ta en bensindusch och leka med pappas braständstickor.

S

Kommentera

