Hej där, såg just Brolle på TV. Fan, han är ju inte bra alltså. Alex Schulman har rätt. Han kanske inte är någon tönt men….

Körslaget min pappa sjunger i kör, jag stannar där.

I dag är det personalfest. Det står kläder efter väder men om det regnar då? Hoppas att vi får vara inne och kolla på film. Som när man var liten. Mamma sa: I dag är det så ruskigt väder så att ni får vara inne och titta på film. Hurra tänkte jag då!

Jag som tänkte döpa min nya kollektion av blöjjor till Jackie Arklöv. Nu kan jag inte göra det eller jo det kan jag nog i alla fall. ”SKiten landar mjukt i Jackie!”  Lyss till mig alla copies på byråena i Sverige. Den där bjuder jag på. Det finns flera där den kom i från men de kostar!

Det enda som Jackie borde få ensamrätt på är ett nytt a-hole. Det första verkar vara fullt.

I dag mosar Kaminerna Gesslemesarna från södern!

Och ikväll så kommer yours truly att bli full för Berns skull!

Peace

S

En reaktion till “Det är mycket Brolle nu!

Kommentera

