RSS Flöde

Sibylla suger fettballe!

Postat den

Hej där, i dagens nummer av Bladet så har Sibylla köpt sig en fet helsida. Dom pushar för sitt Super Meal. Vi ska prova på en svensk manbarhetsrit som Sibylla tydligen tycker att trycka i sig ett ovanstående mål är. Jag som svensk man blir stolt. Undertecknad har nämligen provat en sådan manbarhetsrit och tro det eller ej….klarat av den. Jag åt upp allt. Strips, kött bröd, såser, grönsaker, emulgeringsmedel, transfetter the works!

Går omkring i min lägenhet och känner mig lite mer manlig, lite mer paket i kallingarna och jävlar i min lilla låda växer inte skägget lite tätare……Ska nog börja leva på Super meal.

Trippeln har nu blivit en fyrling. Nu ska man under ett år springa sthlm maraton, simma vansbro simmet, cykla vättern runt och slutligen äta ett super meal!

Springa på glödande kol, basta och bada vak och äta super meal.

K2, Mount Everest och ett Super meal.

Gifta sig, bli pappa och ett Super meal

Om Sibylla fortsätter med den  här reklamen så säger jag som Jarvis C: I will kill again…..

Peace

S

 

Kommentera

