Hej där, sitter och lyssnar på musik och kommer att reflektera över vilken min favoritloåt är.

Nu ska jag inte vara så tråkig att jag ska lista alla mina favvolåtar för den tiden har vi inte. Nej jag menar vilken typ av låt. Episka låtar är min melodi.  Vi snackar inte Pink Floyd eller andra konceptonanerande band utan jag menar låtar som börjar lätt och fjädrande och sen trycker till allt efterom låten går. Den får inte vara för lång… Vi snackar Propaganda  med P-Mascinery, Kent 747, Jarvis med Cunt are rubnning the world. Dert finns säkert flera.

Vilken är din?

S

 

2 reaktioner till “Episka låtar är min melodi!

Kommentera

