RSS Flöde

långfredag min stjärt! Här ska partajjas!

Postat den

Hej där, långfredag var det någon som sa till mig att är i dag. No no no. Det är det inte. JAg har hunnit med att handla både mat och sprit, städa, spela tennis, laga mat och blogga!

Häpp, alla hemmamammor ni behöver inte amfetamin för att hinna allt på storhelgerna. Utom möjligtvis julen. Fast då behöver man kanske något hallucinogent i stället för att stå ut.

Nu har jag sippat lite drajja och ska snart kasta mig in i duschen och komma ut så härligt snygg och nicesmelling som bara jag kan. Sophie är den som får njuta av det.

”I am just a monogamous guy” var det någon popstjärna som skrev innan han föll offer för en kula i NY eller var det jealous?

Nu spisar vi skön musik och ska väl ut och få en redig dos partajj innaför västen. Ljunggrens, Berns, Spy Bar, 2.35 och kanske andra ska få sig en påhälsning av familjen fest.

Gillar Hercules, Mstrkrft, Vampire Weekend och Håkan… alltid Håkan.

Glad påsk, ses vi ute eller?

Peace

S

 

Kommentera

