Hej där, sitter på gamla anrika Berns, sippar på en konjaksgrogg och röker en fet garring. Tillbringade morgonen i min grosshandlarvåning med att strigla mina knåddar och betäcka husan. ”Fadriken nu satte jag monokeln i halsen”

Brumbrum  tillbaka till rätt sekel! Sitter på Berns med en urdrucken cola. Leeeeeeesk! HAr ätit en god lunch med min synnerligen goda vän Anders Amren och nu så ska jag snart på bio med min älskade Sophie. Roligt är att bio på danska kallas för Biffen. Hehe.

Gårdagkvällen tillbringades med goda hovmästarkollegor, god mat och mycket dryck. Rymdfylla stod på programmet och rymdfylla blev det. Vi kan lämna det så.

Djurgården hockey, jag lyfter på hatten. Bra säsong synd att den är över. Nu kryddar vi allsvenskan och slukar den med hull och hår!

Vad ska jag då mer säga. I morgon ska det SvenneBananhandlas. Sprit på bolaget och påskmeny på hemköp. Lammstek ska in ugnen på fredag. Sillen ska strypas. Snapsen ska kylas.

I morgon dansar vi Disco på Berns så härligt som bara jag Sophie kan. Vi är bäst på fest, vår familj!

Glad snaps och god påsk på er!

Puss och Peace

S

2 reaktioner till “Hej då huvud!

  1. Glad påsk på dig käre broder… Längtar tills vi träffas och kan lägga upp hur konsert sommaren ska bli. Hälsa din käraste och bamse kramen till er båda KRAM…

Kommentera

