RSS Flöde

snygg som fan! med spindlar i örat!

Postat den

Hej där, jag köpte en parka igår. Den gör mig snyggare än vanligt dvs skitsnygg. I dag har jag varit till dr Stefan. Han kollade i mitt öra som det är ungefär 8 spindelbon i. Det känns så i alla fall. Han såg att det var lite rött och svullet men inga spår av spindelbon. Jag blev lugn tills jag fick den gula lappen med medicinen som jag ska ta….den heter ”spindelväck”….vad faaan? Läkare har tydligen tystnadsplikt men lögnhalsade får dom tydligen vara.

Nu ska jag diska och längta efter Sophie. Sen ska jag jobba. Syns vi på Berns eller? Grymma Peter Asplund ska spela och släppa skiva hos oss i kväll.

Peace

S

Kommentera

