Hej där, att skriva fan med två a:n eller att säga faan med dovt uttalat a är väl rätt manligt va?

Själv har just vart ute i friska luften och huggit två kubikmeter ved som jag ska använda till min egenhändigt murade öppna spis som ligger i min egenhändigt knuttimrade stuga vid vägs ände. Kanske stryper jag en par älgar innan lunch kanske inte. Manligt manligt……

Egentligen så ligger jag i soffan och slökollar på Falcon Crest och tjurar för att att jag har lite ont i örat. Jag vill inte ha ont i örat jag vill vara på det. Jag dricker kaffe i kaffekopp med design och undrar om jag ska köpa mig en parka i dag? Inte så manligt…

Har precis tagit mig en halvårsprenumeration på Svd. Stockholms till upplagan mindre morgontidning. Han som ringde hade ett finfint erbjudande. Svd bjuder på tidningen i ett halvår det enda man behöver casha är utdelningen. Kom med något nytt för helvete! Det körde vi med för fem år sen. JAG har också sålt Svd!

Det var inte det jag skulle komma till. Undrar lite stillsamt om Svd skäms för sin kulturdel? Jag förstår om en tidning på dekis försöker dryga ut kassan med att sälja insticksbilagor till Jönköpings högskola eller andra religiösa skolor. Det jag inte förstår är att alla sellout bilags alltid innesluter Svd:s kulturtidning som om att tigrarna på blaskan inte riktigt vill stå för just den kulturella delen…..

För övrigt så anser jag att Ebbot kan bättre än den nya Swingflylåten som går på ZTV just nu.

Peace

Kommentera

