RSS Flöde

Knullgubbe!

Postat den

Hej där, det finns inget härligare än när moralens väktare blir tagna med penisfingrarna i honungsburksgrottan. Guvernören i New York som länge förespråkat etik och moral i samhället har tydligen inte levt som han lärt….Prostitution är tydligen hans religion…Visst är det synd om frugan och familjen men hej vakna upp och slicka på stolpen! Varför står hon där som något jävla miffo. Varför? Ta väskan och dra. Din snubbe har pröjsat för att stoppa draggen i någon annan än dig!

Näe, hon står där tyst med ögon som ser så tomma och söndergråtna ut. Stick för fan! I USA verkar dom tro att om frugan går med på att gubben har betalt för otrohet och ställer sig vid hanses sida så har det inte hänt. Hyckleri verkar inte gå före otrohet i Amerikas ”list of sins”.

”Snuskig gubbe med hunsad fru! Skämmes!”

Min älskade Sophie ska vara med i Expressen. Jag vill vara med i Expressen. Bara för att hon har lyckats sälja något på Blocket. Det var ju min TV du sålde! Själv har jag sålt min själ till Prussiluskan eller så inte! Alla har nog sålt sin själ till något?

Peace

S

 

Kommentera

