RSS Flöde

Musik non-stop till slut….

Postat den

Hej där, jag vet inte jag men Kent är duktigare på att hitta godis än vad jag är. Har aldrig smakat musik non-stop någonsin.

Vad tror ni om presidentnomineringarna i USA. Det känns mer som att det avgörts nu vem som ska bli prez  Clinton eller Obama? McCain verkar bara ligga i en valkuvös utan någon som helst konkurrens. Hey, vakna upp och lukta på kaffet! Rätt som det är har demokraterna bestämt sig och då gäller set att hänga med när valtåget går.

I dag tycker jag att ni ska lyssna på Vampire Weekend underbart band. Och om ni redan längtar efter helgen och allt vad det innebär så gå på systemet och köp vin. Det är ju det ni vill eller hur? Lägg på några tior och skit i Boxvinet. Jag lovar att ni har igen det. Och jag kan lämna garantier, ni blir full på lite dyrare viner också!

 ”fullgubbe”

Skitsamma, kliv på redan i dag det är säkert helg någonstans på jorden!

Peace

S

Kommentera

