Hej där, var till doktorn i går. Han sa att jag har en virusinfektion och mot virus finns inget botemedel. Bara hålla käften, vila och vätska. Jag hade för bråttom tillbaka till jobbet och nu får jag betala priset.

Vi hade Schlagerträff hos mig och älskade Sophie i lördags. Det var roligt och alla var på topp. Bäst var ändå Soph som hade köpt ny underbar Schlagerklänning och också fixat grymmaste buffén.

Nu ligger jag tungt i soffan och kollar på Eurogoals. Europas bästa fotbollsprogram. Vad vill man se? Mål. Vart får man se dom? Där.

Annars så anser jag att EMD:s cover på Musketörlåten ”All for one” kanske är det sämsta någonsin. Skäms! Den låten sög mammutballe när den kom med Sting, Roddan och Bryan A. Där gäller det gamla ordstävet ”Snus är snus om än i gyllene dosor”.

När det kommer kommer till EMD så bestämmer jag att det nya ordstävet ”Bajs är bajs även i brunsprejade toaletter” gäller!

Nu fortsätter jag att hålla käften!

Peace

S

En reaktion till “I dag håller jag käften!

Kommentera

