Hej där, jag har varit på Nationalmuseet i dag. Mycket fina tavlor och saker. Jag var grymt taggad när jag kom hem och skulle se Antikrundan. Hurra, det var från min hemstad Östersund! Men en timme senare var jag besviken. Inte en jävel som var med kände jag igen. Antingen så är det ingen i min bekantskapkrets som håller på med sånt eller så har jag haft tur.

Ser fram mot helgen. Vi ska ha Schlager meet and greet hemma hos oss på lördag. Att Nordman ska var med är ungefär lika aktuellt som att det var någon dumjävel som skrev i någon tidning att han skulle ge sig på att äntligen lösa Palme-Mordet.

Vet inte hur det är med er men jag är iaf förlist.

I helgen är alla hjärtligt välkomna till Berns, ska vara där hela helgen. Hoppas ni kommer också!

Peace

S

En reaktion till “Besvikelse i Antikrundan

Kommentera

